loading...
پار30دی ال|دانلود|نرم افزار|بازی|موبایل|کامپیوتر
Admin بازدید : 74 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارLoaris Trojan Remover  یکی از جدیدترین ابزارهای شناسایی و حذف تروجان هاست و با امکانات پیشرفته و دقیق و همچنین آپدیت های پیاپی و مستمر یک مکمل خوب برای آنتی ویروس شماست که امکان دفع جدیدترین تهدیدات را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین در بررسی های انجام شده بین این نرم افزار و Trojan remover برخی از تهدیداتی که توسط Trojan remover شناسایی نشد توسط این نرم افزار مسدود شد بنابراین بر آن شدیم تا این نرم افزار کارآمد را نیز به مجموع نرم افزارها اضافه نماییم .

Admin بازدید : 73 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارLoaris Trojan Remover  یکی از جدیدترین ابزارهای شناسایی و حذف تروجان هاست و با امکانات پیشرفته و دقیق و همچنین آپدیت های پیاپی و مستمر یک مکمل خوب برای آنتی ویروس شماست که امکان دفع جدیدترین تهدیدات را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین در بررسی های انجام شده بین این نرم افزار و Trojan remover برخی از تهدیداتی که توسط Trojan remover شناسایی نشد توسط این نرم افزار مسدود شد بنابراین بر آن شدیم تا این نرم افزار کارآمد را نیز به مجموع نرم افزارها اضافه نماییم .

Admin بازدید : 96 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان محصول شرکت SecurityXploded  است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

Admin بازدید : 93 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

شرکت سیمانتک بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی در دنیا است.این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط گری هندریکس با کمک بنیاد ملی علوم آمریکا تاسیس شد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود آنتی ویروس بسیار قدرتمند ساخت شرکت سیمانتک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Norton 360 نام آنتی ویروسی جدید و بسیار قدرتمند می باشد که به صورت 360 درجه ای از سیستم شما حفاظت خواهد کرد. بسته امنیتی Norton 360 یکی از محصولاتی است که سیمانتک با ارائه آن توانست بسیار محبوب تر از قبل شود.این آنتی ویروس از معدود آنتی ویروس هایی می باشد که چندین جایزه در فستیوال های مختلف نرم افزاری را به خود اختصاص داده است.این آنتی ویروس،سیستم شما را در مقابل نفوذ هرگونه ویروس،کرم،تروجان،بد افزار و نرم فزارهای جاسوسی حفاظت می کند.با وجود دیوار آتشین خارق العاده ی این آنتی ویروس دیگر نگران حفاظت از سیستم خود نخواهید بود.در نسخه جدید این نرم افزار توجه بسیار زیادی به مقابله با هکر ها شده است.به طوری که با استفاده از این آنتی ویروس به طور حتمی دیگر هکری نخواهد توانست به سیستم شما دسترسی پیدا کند و شما می توانید با خیالی آسوده به خرید های اینترنتی خود برسید.

Admin بازدید : 90 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

GridinSoft Trojan Killer یک نرم افزار امنیتی حرفه ای می باشد که برای حذف و متوقف کردن بدافزارها ، تروجان ها و ابزار های جاسوسی طراحی شده است. کاربران با استفاده از این آنتی تروجان می توانند بدون ویرایش دستی فایل های سیستمی یا رجیستری ، سیستم خود را از تمامی بدافزارها پاک کنند. این نرم افزار همچنین تغییراتی که برخی بدافزارها در سیستم ایجاد می کنند را حذف می کند ، این تغییرات اغلب توسط آنتی ویروس های محبوب نیز نادیده گرفته می شود. GridinSoft Trojan Killer تمامی فایل های بارگذاری شده در زمان Boot سیستم را برای تشخیص نرم افزارهای جاسوسی ، تروجان ، کرم های اینترنتی و دیگر بدافزارها بررسی خواهد کرد. این برنامه قدرتمند با کارکرد در پس زمینه ویندوز ، تداخلی در کارکردهای سیستم ایجاد نکرده و نهایت امنیت را برای شما فراهم می کند.

Admin بازدید : 169 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

 

در دنیای مجازی مهم ترین چیزی که باید به ان اهمیت داد امنیت اطلاعات است . امروزه با گسترش شبکه اینترنت و فعالیت های اینترنتی برنامه های مخرب و بد افزار هایی مانند (تروجان ها , ویروس ها , کرم ها) و… بسیار قدرتمند تر و فعال تر از قبل به نظر می رسند . برخی هکرهای سودجو و… با به کار گری ترفند ها و برنامه های مختلف می توانند با دستیابی به اطلاعات اشخاص و یا سازمان ها خسارات بسیار سنگینی را به بار آوردند. در این میان شرکت های بزرگ امنیتی با ارائه برنامه های ضد ویروس و… از این گونه فعالیت ها جلوگیری کرده و نرم افزار های امنیتی کاربران را از هر گونه شکاف امنیتی محافظت می کنند . این بار پس از مدت نه چندان طولانی شرکت بزرگ ESET نسخه جدیدی از نرم افزار های امنیتی خود را ارائه داده است , نرم افزار هایی بسیار قدرتمند و هوشمند از از سیستم کاربران در برابر انواع مخرب و حملات دفاع و حمایت می کند .  ESET Smart Security  و ESET NOD32 Antivirus دو نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمندی می باشند که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و حرفه ای وظیفه تامین امنیت سیستم ها را بر عهده دارند . از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار های امنیتی هوشمند و سریع بودن می باشد و مهم تر از همه اینکه بلعکس بسیاری از نرم افزار های امنیتی دیگر منابع کمی از سیستم را در برمیگیرند و باعث کاهش سرعت نمی شوند . در نسخه های جدید این نرم افزار ها امکانات جدیدی افزوده شده است که با سرعت و قدرت بیشتری از سیستم کاربران در برابر انواع ویروس ها , تروجان ها , کرم ها و دیگر بد افزار ها و… محافظت می کند . در ادامه به برخی امکانات جدید گنجانده شده در این نرم افزار های امنیتی قدرتمند اشاره می کنیم.

Admin بازدید : 118 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

Kaspersky Antivirus & Internet Security 2014 یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است. اکثر سیستم های رایانه ای حداقل برروی سیستم عامل خود یک آنتی ویروس یا بسته نرم افزار دارند تا در صورت مواجه با انواع فایل های مخرب آن ها را حذف کند ؛ حال این که کدام بسته امنیتی را انتخاب کنیم شاید کمی دشوار به نظر می رسد. اگر بخواهیم خصوصیات یک آنتی ویروس یا بسته امنیتی موفق را برشمریم چند قابلیت است که باید از آن ها یاد کرد. تامین امنیت در زمینه های گوناگون ، به روزرسانی های سریع ، شناسایی سریع فایل های مخرب ، تامین امنیت در اینترنت و گزینه های دیگر که البته از درجه کمتری در اهمیت برخوردارند. شاید یکی از بسته های امنیتی که می تواند در این زمینه جز بهترین گزینه ها باشد محصولی است که از لابراتورهای Kaspersky خارج شده و Kaspersky Antivirus & Internet Security 2014 نام گرفته است. محصولات شرکت Kasperasky یعنی Antivirus و Internet Securityکه نسبت به قبل با تغییرات متعددی رو به رو شده اند قادرند تا به به روز رسانی های سریع و به واسطه داشتن یک User Interface جذاب و جالب کاربران مبتدی و یا حرفه ای را در داشتن سیستمی امن از هرگونه فایل مخربی یاری دهند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 388
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 6,515
  • بازدید کلی : 512,288