loading...
پار30دی ال|دانلود|نرم افزار|بازی|موبایل|کامپیوتر
Admin بازدید : 478 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

GET Youtube Downloader Ultimate نرم افزار قدرتمند دانلود فایل ها از یوتیوب میباشد. در صورتی که میخواهید ویدیو های یوتیوب را با سرعت بالا دانلود نمایید اما یوتیوب این امکان را ندارد, میتواند به راحتی با کمک نرم افزار های مختلف در این زمینه به دانلود از یوتیوب بپردازید. GET Youtube Downloader Ultimate نرم افزاری قدرتمند در این زمینه میباشد که به کمک آن به راحتی میتواند فایل های خود را با کیفیت های مختلف از یوتیوب با فرمت flv دانلود نمایید. همچنین این نرم افزار امکان تبدیل فرمت فایل های یوتیوب به فرمت های مختلف و معروف را دارد و میتوانید به راحتی آنها را دستگاه های مختلف بخش نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به سرعت بالا در بررسی و آماده سازی فایل برای دانلود و تنظیمات مختلف اشاره کرد

Admin بازدید : 111 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

Admin بازدید : 141 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

Admin بازدید : 89 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Super Hide IP 3.3.8.6 نرم افزاری بسیار کاربردی است که توسط آن می توانید آی پی های خودتان را مشاهده کنید.همچنین این قابلیت در این نرم افزار ایجاد شده است تا با انتخاب چند گزینه آی پی خود را به هر کشوری و زونی تغییر دهید.اگر مایلید آی پی شما در هر دقیقه برای یک کشور باشد ، می توانید از تایمر این نرم افزار استفاده نمایید.قابل ذکر است در این نرم افزار آی پی های ایران نیز قرار داده شده است.

Admin بازدید : 116 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

Admin بازدید : 84 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

شاید شما که این مطلب را می خوانید هم از دسته افرادی باشید که برای ورود به دهکده جهانیاینترنت از ارتباط خط تلفن و یا به اصطلاح Dial-Up استفاده می کنید. این پل ارتباطی اگرچه دسترسی بسیار آسان را به دنیای مجازی اینترنت فراهم می آورد اما چندسالی هست که به دلیل پائین بودن سرعت و بسیاری از مسائل دیگر جای خود را به نوعی دیگر از ارتباط ها یعنی ADSL داده است. هرچند بسیاری از مناطق و خانه ها از ارتباط ADSL بهره می برند اما بازهم تعداد زیادی از کاربران هستند که از Dial-Up استفاده نموده و همیشه از سرعت پائین آن رنج برده اند. ما پیشنهادی برای این دسته از کاربران داریم . استفاده از نرم افزار Internet Cyclone می تواند تا حدود زیادی به افزایش سرعت و بهینه سازی ارتباط با اینترنت کمک کند. این نرم افزار باحجم بسیار اندک ، استفاده بسیار آسان و عملکرد خودکار می تواند تا حدود 200 درصد به افزایش سرعت اینترنت کمک کند. Internet Cyclone که با انواع پل های ارتباطی سازگار است با انجام یک سری کارها باعث می شود سرعت گشودن یک صفحه وب ، دانلود و آپلود فایل ، انجام بازی های آنلاین و ... در انواع ارتباط ها کمک زیادی کند. برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.

Admin بازدید : 288 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

NetTraffic نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید از میزان ترافیک مصرفی اینترنت خود مطلع شوید و به مدیریت آن بپردازید. آن دسته از افرادی از وایمکس و ADSL استفاده می کنند به دلیل اینکه برای بعضی از این مشترکین ISP در نظر گرفته شده لذا برای مدیریت ترافیک اینترنت خود NetTraffic یک نرم افزار ضروری است. همچنین این نرم افزار ترافیک مصرفی شما را بر اساس زمان با نمودارهای گرافیکی نشان دهد. این نرم افزار که به صورت رایگان قرار داده شده دانلود کنید چون با استفاده از آن مطمئنا تا پایان دوره ی اشتراکتان ترافیک اینترنت نخواهید داشت .

Admin بازدید : 94 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

با معرفی نرم افزار Java Runtime Environment در خدمت شما هستیم. این برنامه به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی که با زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید. با نصب این برنامه پلاگین موتور جاوا به برنامه های ویندوز و نیز مرورگر شما اضافه می گردد و پس از آن به راحتی می توانید برنامه هایی را که با استفاده از این زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهای چت و گفتگو و نیز سایت هایی را که با این زبان نوشته شده اند مانند سایت های بازی های آنلاین را مشاهده نمایید. این برنامه مانند بسته Microsoft .NET Framework‌ برای برنامه های نوشته شده به زبان .NET‌ در ویندوز است.

Admin بازدید : 109 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

Real Hide IP یک نرم افزار شخصی است که به شما اجازه می دهد که آدرس IP های خود را مخفی نمایید و IP کشوری را انتخاب کنید و به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کنید. این نرم افزار می تواند از حریم شخصی شما محافظت کند ، مانع شناسایی شما توسط هکرها شود و از شما در مقابل حمله هکرها محافظت می کند . این نرم افزار همه این موارد را تنها با فشردن یک کلیک انجام می دهد. در زمانی که شما از این نرم افزار استفاده می کنید شما می توانید مشخصات خود را به صورت آنلاین مخفی نمایید شما این کار را می توانید بوسیله نشان دادن آی پی آدرس های تقلبی که از کشورهای مختلف انتخاب می شود و در صفحه کشور آی پی وجود دارد انجام دهید شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هکرها را بلاک کنید و پوششی برای پوشاندن اطلاعات حقیقی تان ایجاد کنید و همچنین شما به آسانی می تواند آی پی جعلی را با آی پی حقیقی تان تعویض نمایید.

Admin بازدید : 356 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

TeamViewer  نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد.  با استفاده از نرم افزار تیم ویور و دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .از نرم افزار TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه TeamViewer کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 6,553
  • بازدید کلی : 512,326